Kraj

Wyjaśnienie: Seat z dwoma importerami i domami mediowymi

Przez kilkanaście miesięcy za komunikację Seata teoretycznie mogą być odpowiedzialne MediaCom i Universal McCann.

W nawiązaniu do wczorajszej informacji “MediaCom Warszawa zajmie się obsługą marki Seat” informujemy, że Iberia Motor Company działa na podstawie umowy importerskiej samochodów Seat, która została wypowiedziana i obowiązuje do listopada 2014 r. Tym samym na polskim rynku jest obecnie dwóch równoprawnych importerów marki Seat: Iberia Motor Company oraz Volkswagen Group Polska. Taka sytuacja prowadzi także do duopolu w obsłudze mediowej marketera. Z Iberią współpracuje Universal McCann, który do tej pory nie dostał żadnej informacji o zakończeniu współpracy, a z Volkswagen Group Polska – MediaCom Warszawa. Jednak – jak wynika z naszych informacji – to właśnie Volkswagen Group Polska teraz będzie inwestował w reklamy Seata. Marka od dłuższego czasu nie jest obecna w mediach.