Kraj

Nowa agencja marketingu rekomendacji wchodzi do Polski

Firmą TRND pokieruje Rafał Krauze.

Nowa agencja marketingu rekomendacji wchodzi do Polski
TRND z siedzibą w Monachium istnieje od 2005 r., a w swoim portfolio ma takich klientów, jak: P&G, L’Oreal, Nestlé, Unilever, Philips, Nintendo, Ferrero, Osram, Colgate, Lego, Opel Astra, Sony, Wrigley i Red Bull. Jest członkiem WOMMA (Word of Mouth Marketing Association) i działa w 21 krajach. W Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Anglii TRND współpracuje z BuzzAgent, a w Szwecji, Finlandii, Norwegii i Danii z Buzzador.

Country managerem TRND w Polsce został Rafał Krauze, który od ponad 16 lat związany jest z marketingiem. Pracował m.in. jako dyrektor zarządzający i strategiczny agencji Sodova oraz dyrektor wydawniczy polskiej edycji National Geographic w wydawnictwie Gruner + Jahr. Obecnie prowadzi rekrutację do startującej firmy, kluczowe stanowiska zostały już obsadzone.