Agencja Charyzma wygrała przetarg firmy farmaceutycznej Bayer na kreację i obsługę kampanii propagującej odpowiedzialne posiadanie zwierząt. Zwycięski projekt kampanii prowadzony jest pod nazwą “Polegam na tobie”. W pierwszej odsłonie w parkach w największych miastach organizowane są weekendowe konsultacje weterynaryjne dla właścicieli psów, którzy chcą sprawdzić ogólny stan zdrowia swoich pupili, a przy okazji dowiedzieć się, jak ochronić je przed kleszczami i komarami. Patronem tych badań jest Advantix spot-on, preparat firmy Bayer do nakrapiania na skórę, o działaniu odstraszającym i/lub zabijającym kleszcze, pchły i komary.
Kolejnym etapem kampanii będzie stworzenie raportu o stanie zdrowia i poziomie opieki nad psami w Polsce na podstawie danych zebranych podczas badań. Ambasadorką akcji została Beata Sadowska.
Bliższe szczegóły na temat przetargu nie są znane.