Kraj

Bank BPH - kolejna instytucja, która spłaszcza strukturę marketingu

Obowiązki dyrektora departamentu komunikacji marketingowej banku pełni Tomasz Ziemiński.

Bank BPH przeprowadził reorganizację w swojej strukturze marketingu. Jak informuje biuro prasowe banku, ”zmiany organizacyjne przeprowadzone w pionie marketingu i zarządzania produktami miały na celu uproszczenie struktury i jej spłaszczenie”.

Tomasz Ziemiński został pełniącym obowiązki dyrektorem departamentu komunikacji marketingowej. W banku pracuje od 1998 r. (wcześniej był to GE Money Banku). Awansował od brand managera. Wcześniej przez pięć lat pracował w Banku Gdańskim.

Monika Brudło, dotychczasowa dyrektor departamentu komunikacji marketingowej banku, przebywa na zwolnieniu.

Ziemiński raportuje do Mariusza Kostery, wiceprezesa banku będącego jednocześnie szefem pionu marketingu i zarządzania produktami.

Kosterze bezpośrednio podlegają również: dyrektor departamentu bankowości detalicznej, dyrektor departamentu zarządzania relacjami z klientem, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej, dyrektor departamentu dochodowości bankowości detalicznej, dyrektor departamentu strategii i relacji inwestorskich oraz dyrektor departamentu public relations.

Jak informuje bank, reorganizacja nie pociągnęła za sobą zwolnień w kadrze menedżerskiej.

24 czerwca br. w MMP24 pisaliśmy, że T-Mobile Polska (d. Polska Telefonia Cyfrowa), operator sieci komórkowej T-Mobile, również uprościł strukturę zarządzania m.in. w marketingu, likwidując jeden szczebel stanowisk dyrektorskich.