Zagranica

Chuck Fruit dyrektorem marketingu globalnego Coca-Coli

Chuck Fruit został mianowany nowym dyrektorem globalnego marketingu w Coca-Cola Co po restrukturyzacji dokonanej przez Neville'a Isdella zajmującego od maja...

Chuck Fruit został mianowany nowym dyrektorem globalnego marketingu w Coca-Cola Co po restrukturyzacji dokonanej przez Neville’a Isdella zajmującego od maja br. stanowisko nowego chairman i chief executive Coca-Coli. Fruit, związany z firmą od 13 lat, zastąpi Daniela Palumbo, którego odejście jest związane z opuszczeniem koncernu w zeszłym tygodniu przez Steve’a Heyera, prezesa i dyrektora operacyjnego. Dotychczas Fruit odpowiadał za rozwój globalnej strategii mediowej Coca-Coli i współpracował z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim i FIFA. Według Isdella obecnie klienci i media żądają dostarczenia bardziej zintegrowanych i kompleksowych strategii w komunikacji, a Fruit ze swoim 30-letnim doświadczeniem w branży sprosta nowym wymaganiom rynku. Kierownictwo koncernu, którego celem jest powstrzymanie trendu spadkowego, nie może dojść do porozumienia przy wyborze kampanii reklamowej. Rozważane propozycje dotyczą hasła “feel good”, spotu “I’d like to teach the world to sing” oraz akcji “I wish”. Fruit zapowiedział, że będzie wspierał wizje Isdella w budowaniu stabilnej struktury marketingowej, przy współpracy z innowacyjnymi i utalentowanymi zespołami. Przed podjęciem pracy dla Coca-Coli w 1991 roku Fruit przez 15 lat pracował dla piwnej kompanii Anheuser-Busch, właściciela marki Budweiser, i jako dyrektor American Advertising Federation i Association of National Advertisers. (“BrandRepublic”)