Kraj

Totalizator Sportowy promuje Loteriadę

Kampanię w telewizji, radiu i internecie przygotowały: dom produkcyjny Propeller i dom mediowy ZOG.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FhQsTaOfgY9c%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Totalizator Sportowy rusza z kampanią reklamową jednej z najpopularniejszych swoich akcji promocyjnych – Loteriady.

Kampania będzie prowadzona w telewizji, radiu oraz internecie. Dla graczy został przygotowany bogaty pakiet materiałów POS. Kampania potrwa do 31 sierpnia lub do wyczerpania puli kodów promocyjnych.

Spoty telewizyjne i radiowe wyprodukował dom produkcyjny Propeller. Spoty telewizyjne zostały wyreżyserowane przez Martę Pruską, a kompozytorem muzyki jest Łukasz Borowiecki. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group (ZOG). Ze strony Totalizatora Sportowego za przygotowanie kampanii odpowiadali Iwona Rostek i Dariusz Szymański.