Instytucja finansowa pokazuje, że jest w kontakcie z odbiorcami swoich reklam.
Na początku czerwca Grupa PZU ruszyła z nową kampanią reklamową "Agenci mocno pomocni". Oprócz komunikacji ATL-owej wykorzystującej format reklamowy z załogą Kapitana Nostresa (autorstwa PZL, Film Reaktor, Platige Image i Starlink) jej częścią jest również interaktywna gra na dedykowanym kampanii website.
13.06 br. w MMP24 pisaliśmy o sporym zainteresowaniu, jaki ta zabawa wywołała wśród internautów.
Zauważyli ją także dziennikarze branżowi i blogerzy. M.in. Maciej Samcik specjalizujący się w tematyce finansowej w "Gazecie Wyborczej" czy Maciej Budzich, autor popularnego bloga Mediafun, a nawet Krystyna Janda.
Czytaj więcej na temat: Gazeta Wyborcza, PZL, Starlink, Grupa PZU, Janda Krystyna, Platige Image, Budzich Maciej, Film Reaktor, Samcik Maciej, VML Poland, Elokence