M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PZU dowcipnie odpowiada blogerom, internautom

Maciej Burlikowski | 4 lipca 2013, 06:00

Instytucja finansowa pokazuje, że jest w kontakcie z odbiorcami swoich reklam.

Na początku czerwca Grupa PZU ruszyła z nową kampanią reklamową "Agenci mocno pomocni". Oprócz komunikacji ATL-owej wykorzystującej format reklamowy z załogą Kapitana Nostresa (autorstwa PZL, Film Reaktor, Platige Image i Starlink) jej częścią jest również interaktywna gra na dedykowanym kampanii website.

13.06 br. w MMP24 pisaliśmy o sporym zainteresowaniu, jaki ta zabawa wywołała wśród internautów.

Zauważyli ją także dziennikarze branżowi i blogerzy. M.in. Maciej Samcik specjalizujący się w tematyce finansowej w "Gazecie Wyborczej" czy Maciej Budzich, autor popularnego bloga Mediafun, a nawet Krystyna Janda.

PZU postanowiło zareagować na te wpisy. Agencja VML Poland, która odpowiada za część digitalową tego projektu, nagrała kilkanaście krótkich filmików, w których aktor wcielający się w rolę ”mocnopomocnego” agenta Zbyszka z PZU indywidualnie odpowiada internautom na ich wpisy.

W niektórych komentarzach pojawiły się zarzuty wobec gry PZU, że jest ona ”podróbką” serwisu Akinator https://en.akinator.com/ prowadzonego przez firmę Elokence. Jak się okazuje, nie jest to prawda – PZU kupiło od Elokence licencję na tę grę.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,