Kraj

TVN Style ruszy w lipcu, sprzedaż czasu reklamowego właśnie startuje

Nowy kanał tematyczny Grupy ITI TVN Style rozpocznie nadawanie w lipcu. Początkowo stacja będzie nadawana przez 16 godzin na dobę....

Nowy kanał tematyczny Grupy ITI TVN Style rozpocznie nadawanie w lipcu. Początkowo stacja będzie nadawana przez 16 godzin na dobę. Najważniejsze programy w tworzonej właśnie ramówce zajmą: “Miasto kobiet” (2-godzinny magazyn lifestyle’owy), “Paris, Paris” (realizowany w stolicy Francji przez mieszkających tam Polaków cykliczny program dotyczący mody i nowinek związanych z tematyką urody) i “Świat według” (spotkania z gwiazdami w ich domowym otoczeniu). “Finalizujemy rozmowy z mediami zachodnimi na temat zakupu licencji kilku formatów, m.in. kulinarnego programu BBC” – powiedział Piotr Radziszewski, członek zarządu TVN24, odpowiedzialny za kanały tematyczne TVN. W ramówce znajdzie się też m.in. program “Klub młodej matki”, skierowany do matek i dzieci. “Obserwujemy bardzo duże zainteresowanie marketerów tą pozycją programową. Prowadzimy rozmowy na temat sponsoringu i innych działań marketingowych wokół programu z kilkoma znaczącymi reklamodawcami” – powiedział Tomasz Nabakowski, menedżer zespołu sprzedaży TVN24, biura reklamy kanałów tematycznych TVN. Nabakowski dodaje, że w przypadku TVN Style liczy w pierwszej kolejności na reklamodawców oferujących dobra luksusowe, kosmetyki, lifestyle’owe produkty OTC i marki odzieżowe. “Na wzór TVN24 przygotowujemy m.in. ofertę związaną z dłuższymi filmami reklamowymi produkowanymi na specjalne zamówienie wybranych klientów. Równolegle przygotowujemy ofertę pakietów wykorzystujących synergię różnych podmiotów Grupy ITI” – mówi Nabakowski. Przygotowywana jest kampania wspierająca debiut stacji. Pracuje nad nią agencja Just, która przygotowywała już działania dla TVN Turbo. Kulminacja kampanii będzie miała miejsce jesienią. Oprócz mediów Grupy ITI wykorzystane zostaną m.in. magazyny kobiece. TVN Style to stacja skierowana przede wszystkim do widowni kobiecej mieszkającej w miastach. Obecnie przy projekcie pracuje około 20 osób, w tym 5 producentów. Oprawę wizualną stacji i logotyp przygotowała, podobnie jak w przypadku innych kanałów ITI, amerykańska firma Novocom. Oglądalność TVN Turbo w weekendy sięga 30 tys. osób. (MKS, PM)