M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Subway z Disneyem i ofertą dla dzieci

Tomasz Wygnański | 4 lipca 2013, 06:00

Sieć wchodzi w kategorię kojarzoną dotychczas z McDonald's.

Sieć Subway nawiązała współpracę z Disneymedia+. Wspólne działania będą obejmować m.in. projekty związane z największymi animowanymi produkcjami medialnego potentata.
Pierwsze efekty współpracy można zobaczyć przy okazji wchodzącego do kin 3 lipca filmu Disney Pixar "Uniwersytet Potworny". Materiały in-store promujące Kid’s Pack, nową ofertę marki Subway dla dzieci, zawierają informacje 
o premierze, przygotowano także torby z głównymi postaciami z najnowszej animacji Disney Pixar – Mikiem Wazowskim i Jamesem P. Sullivanem.
Subway i Disney zapewniają, że dbają o zdrowe odżywianie dzieci. W promowanym zestawie dla dzieci Kid’s Pack znajduje się 10-centymetrowy, niskotłuszczowy sandwicz Minsub – do wyboru z indykiem, szynką, wołowiną lub wegetariańskim Veggy Patty i świeżymi warzywami, zielone jabłko i woda mineralna.
Disneymedia+ jest strukturą w ramach The Walt Disney Company, specjalizującą się 
w tworzeniu promocji konsumenckich z wykorzystaniem postaci i światów
 z filmów wytwórni Disney i Marvel. Za kompleksową obsługą projektów w zakresie marketingu i public relations odpowiada agencja Q&AConsulting.
Na rynku gastronomicznym z zestawami dla dzieci kojarzony był przede wszystkim główny konkurent Subwaya – McDonald's. Firma ta jednak z powodów etycznych od wielu lat nie wspiera aktywnie reklamowo swojego produktu Happy Meal.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,