M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Coca-Cola Life z zielonym logo i ze stewią

( red. ) | 4 lipca 2013, 06:00

Odważny krok firmy z Atlanty, Pepsi twierdzi, że stewia w coli nie smakuje.

Coca-Cola wprowadza wersję flagowego napoju ze stewią Coca-Cola Life jest wprowadzana w Argentynie i ma zieloną etykietę.  Wartość kaloryczna jest o około połowę niższa niż w regularnej Coca-Coli. Nie jest wykluczone, że Coca-Cola Life trafi także na inne rynki.

Chociaż firmy napojowe zainwestowały wiele, aby wykorzystać stewię, słodką roślinę z Ameryki Południowej, która jest znacznie mniej kaloryczna niż cukier, to w coli do tej pory raczej jej nie używano. CEO PepsiCo Indra Nooyi stwierdziła nawet, że profil smakowy coli nie jest odpowiedni do stosowania stewii. Koncern nie wiąże z nowym składnikiem w tym segmencie wielkich nadziei, chociaż PepsiCo ma już jeden napój cola ze stewią – Pepsi Next, ale tylko w wersji sprzedawanej w Australii.

Coca-Cola współpracuje w zakresie użycia stewii z firmą Cargill, która wytwarza oparty na stewii składnik o firmowej nazwie Truvia, Według przedstawicieli Cargill firmie udało się znacznie zmniejszyć gorzki posmak wyczuwalny w produktach ze stewią.

(Brand Channel)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,