M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Volkswagen na niebiesko

Katarzyna Kacprzak | 4 lipca 2013, 06:00

Marka rozpoczyna promocję idei "Think Blue".

Volkswagen Group Polska rozpoczyna działania w ramach kampanii "Think Blue", która ma na celu propagowanie oszczędzania energii. Miejskie skwery w Poznaniu, Gdańsku i Toruniu zakwitną na niebiesko. Przy skwerach pojawią się także tablice z torebkami nasion niezapominajek, które można oderwać, aby wesprzeć kiełkowanie idei "Think Blue".

Kolejnym etapem akcji będzie próba odzyskania dla potrzeb mieszkańców zaniedbanych miejsc, poprzez odtworzenie zieleni lub stworzenie mebla miejskiego skłaniającego do zachowań ekologicznych czy prowokującego do aktywności.

Za koncepcję i koordynację akcji odpowiada agencja Face to Face, organizację nasadzeń przeprowadza agencja eventowa Live, a za działania PR oraz organizację akcji miejskiej odpowiada Dobocom PR.

Czytaj więcej na temat: , , ,