Przetargi

Okocim prowadzi przetarg na ATL

Zaproszenia dostały: H Warsaw, Grandes Kochonos oraz Red8.

Carlsberg Polska rozpoczął przetarg na obsługę ATL-ową marki Okocim. Do udziału zostały zaproszone trzy agencje: H Warsaw (Havas), Grandes Kochonos oraz Red8 Advertising.

Przedmiotem przetargu jest komunikacja ATL marki. Wszystkie zaproszone agencje brały udział w poprzednim, nierozstrzygniętym przetargu. Agencja Red8 odpowiadała za komunikację marki w poprzednich latach, natomiast H Warsaw była m.in. odpowiedzialna za przygotowanie kreacji na potrzeby konkursu “Widzimy się na meczu!” i billboardu sponsorskiego. Z kolei Grandes Kochonos realizowało spoty reklamowe Okocimia związane z ich zaangażowaniem w promocję siatkówki oraz wprowadzeniem nowego wariantu – Okocim Radler.

Planowaniem i zakupem mediów dla Carlsberga zajmuje się dom mediowy PHD Media Direction.

Jak niedawno pisaliśmy (patrz MMP24 z 01.07 br.), duńska grupa Carlsberg rozpoczęła międzynarodowy przetarg na obsługę mediową, który dotyczy także Polski. Zaproszono pięć agencji: Aegis, Havas Media, OMD, Mindshare oraz ZenithOptimedia.