Kraj

Lotos rozpoczyna kampanię w telewizyjnych stacjach dziecięcych

Komunikacja związana jest z premierą filmu "Uniwersytet potworny".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FOeauBklAKgM%22%7D
Agencja Directors przygotowała dla marki Lotos 15-sekundowy spot, który pojawi się w stacjach dziecięcych. Materiały promocyjne umieszczono również na stacjach Lotos oraz w autobusach w dużych miastach.

Na stacjach paliw Lotos Premium ruszyła z początkiem lipca promocja i konkurs związany z premierą filmu “Uniwersytet Potworny”.

Kampania potrwa do 21 lipca br.