Kraj

Tomasz Kot namawia do przejścia na e-fakturę

Przy okazji produkcji nowego sporu reklamowego Netii aktor nagrał kilka krótkich filmów, w których zachęca do rezygnacji z faktury papierowej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQ_U0nDGvwlA%22%7D
Od maja br. trwa kampania reklamowa Netii, której twarzą jest Tomasz Kot. Poprzednio wcielał się w rolę młynarza, teraz kowboja. Przy okazji powstawania ostatniego spotu została nagrana seria filmików viralowych. – Autorem scenariuszy filmów jest sam Tomasz Kot i powstały one bez udziału agencji reklamowej, podczas nagrywania spotu reklamującego Netia Foton – twierdzi Michał Dolny, dyrektor departamentu marketingu Netii.

Kolejne filmy będą pojawiać się w sieci w odstępie kilkunastu dni. Promowane będą w portalu YouTube oraz na specjalnie stworzonej w tym celu stronie Efaktura.netia.pl.

Kreację i produkcję dla Netii przygotowuje agencja PZL oraz dom produkcyjny Prime Time. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska (telewizja) oraz Value Media (internet).