Kraj

Provident reklamuje się na biletach PKP

Firma z sektora usług finansowych Provident Polska rozpoczęła kampanię na okładkach biletów PKP. tzw. nośnikach Ad-verto oferowanych przez agencję Begimo...

Firma z sektora usług finansowych Provident Polska rozpoczęła kampanię na okładkach biletów PKP. tzw. nośnikach Ad-verto oferowanych przez agencję Begimo SA. Layouty eksponują przede wszystkim numer infolinii Providenta. Akcja będzie trwała trzy tygodnie i obejmie wyselekcjonowane przez klienta miejscowości. Celem kampanii jest wsparcie działań przedstawicieli handlowych Provident Polska działających w mniejszych miastach. Reklama wzmocniona jest przez woblery na kasach PKP biorących udział w akcji. Provident już po raz drugi prowadzi kampanię na biletach PKP, poprzednia odbyła się w lipcu i sierpniu ub.r. Na nośnikiach Ad-verto reklamowały się także w ostatnich miesiącach Citibank Handlowy i Volkswagen Bank. Begimo SA obok reklamy na biletach oferuje także nośniki reklamowe w wagonach PKP. (TW)