Kraj

Przybylska i Adamczyk w telewizyjnej odsłonie CCC

Rozpoczęła się wyprzedażowa kampania sieci.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQx2U8ITuq3Q%22%7D
Obuwnicza marka CCC (CCC SA) prowadzi kampanię reklamową, w której wykorzystuje wizerunek znanych aktorów – Anny Przybylskiej i Piotra Adamczyka. Wyprzedażowa kampania prowadzona jest w telewizji, na stronie głównej i w Facebooku. Aktorski duet pojawiał się już w komunikacji marketingowej CCC, o czym informowaliśmy w MMP24 z dnia 12 lutego br. Natomiast wtedy sieć nie prowadziła działań w TV.

Za kreację reklamy odpowiada bezpośrednio dział marketingu CCC. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Star Media. Za produkcję odpowiada studio Lemon.