Kraj

Newspoint przekształca się w spółkę

Udziały w firmie przejmuje Opoint. Prezesem nowej spółki zostaje Robert Stalmach.

Newspoint, dotychczasowa marka Netsprint, przekształca się w spółkę i zmienia właściciela. 100 proc. udziałów w nowo powstałej spółce obejmie Opoint, firma specjalizująca się w monitoringu mediów tradycyjnych i portali. Newspoint zajmuje się monitoringiem mediów społecznościowych w Polsce.

Prezesem nowej spółki zostanie Robert Stalmach, dotychczasowy dyrektor zarządzający pionu monitoringu internetu i członek zarządu Netsprint. Równocześnie Stalmach dołączy do zarządu Opoint.

Newspoint pozostanie blisko związany z Netsprint przez wspólną grupę kapitałową. Obie firmy będą nadal współpracować na polskim rynku, m.in. nadal będą oferować swoje usługi w ramach kompleksowej oferty “Pakiet 360”. Po przeprowadzonych zmianach Netsprint planuje zintensyfikowanie działań zapewniających reklamodawcom skuteczne zwiększanie liczby użytkowników i poprawę konwersji ich serwisów WWW.