Connect Truck to specjalnie przygotowana ciężarówka i miejsce, w którym konsument może przygotować puszkę z unikatowym napisem – imieniem bądź pseudonimem. W ramach tegorocznej aktywacji marki agencja Havas Engage Warsaw przygotowała dwa Connect Trucki, które będą przemierzać północną i południową Polskę, odwiedzając w ciągu trzech miesięcy największe polskie miasta. Ciężarówkom będzie towarzyszyć także ekipa samplingowa rozdająca napój w minipuszkach.
Założeniem letniej trasy jest także promocja tegorocznego Coke Live Music Festival (CLMF). W tym celu została przygotowana aplikacja na Facebooka – każda osoba, która napotka Trucka i skorzysta na miejscu z dedykowanej aplikacji udostępnionej przez ekipę Coca-Coli, ma szansę wygrania biletów na imprezę. Codziennie do wygrania są dwa podwójne bilety na CLMF. W czasie trwania aktywacji Trucki pojawią się również na wybranych największych festiwalach muzycznych. Wówczas do ekipy dołączy zabytkowy Chevrolet El Camino.
Za realizację i produkcję aktywacji odpowiada agencja Havas Engage Warsaw. Aplikację towarzyszącą akcji przygotował Havas Worldwide Warsaw Digital.