Kraj

Daniel Czok nowym dyrektorem marketingu polskiego LG

Doświadczony menedżer pokieruje marketingiem jednego z liderów rynku RTV, AGD i GSM.

Daniel Czok został nowym dyrektorem marketingu LG Electronics Polska. Zastąpił na tym stanowisku Tomasza Aleksandrzaka, który po ponad 2,5 roku kierowania marketingiem LG rozstał się z firmą. Jego dalsze plany zawodowe nie są znane.

Czok ma wieloletnie doświadczenie marketingowe w branży AGD i RTV. Przez ostatni blisko rok pracował jako marketing manager firmy Candy Hoover Polska (marki Candy i Hoover). Poprzednio przez 1,5 roku był dyrektorem marketingu na Polskę i kraje bałtyckie w Indesit Company Polska. Wcześniej przez ponad 11 lat pracował w Sony Poland jako product i marketing manager.

LG Electronics Polska sprzedaje sprzęt RTV (wraz z Samsungiem i Sony stanowią czołówkę na rynku telewizorów), sprzęt AGD, IT (głównie monitory), telefony komórkowe i klimatyzatory.