M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Samsung rozpoczął promocję konsumencką

Katarzyna Kacprzak | 15 lipca 2013, 06:00

Towarzyszy jej m.in. kampania radiowa oraz internetowa.

Samsung rozpoczął promocję konsumencką telewizorów smart TV, w ramach której można wygrać samochód Smart Fortwo. 30-sekundowy spot radiowy jest emitowany przez trzy tygodnie w prime timie, w czwartki i piątki. Pojawi się w ramach pakietów radiowych Drapacz Chmur, Eska Rock, Chili Zet, RMF 3D i Trójka Premium.

Informacje o kampanii pojawiać się będą też w specjalnych gazetkach, ulotkach partnerów oraz w e-commerce.

Kampania będzie prowadzona także w internecie: SEM, Filmweb (bannerowa kampania odsłonowa), sieć Goldbach (targetowanie behawioralne), strona WWW marki oraz fan page w Facebooku.

Kampanię i spot radiowy przygotowała Cheil Poland.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,