M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Carlsberg wybrał Marketing Store

( red. ) | 15 lipca 2013, 06:00

Agencja będzie m.in. pracować nad projektem związanym z Premier League.

Carlsberg powierzył obsługę swoich marek The Marketing Store. Agencja w przetargu pokonała m.in. Haygarth i Billington Cartmell, która do tej pory promowała Carlsberga.

Carlsberg został nowym oficjalnym partnerem Premier League. W związku z tym pierwszym zadaniem agencji Marketing Store będzie kampania rozpoczynająca sezon piłkarski 2013/14 i promująca nowe partnerstwo Carlsberga z Premier League.

Agencja Marketing Store zajmie się reklamą głównej marki Carlsberg, jak również innych brandów tej grupy piwowarskiej, w tym San Miguel, Tuborg i Tetley.

Według Camerona Daya, dyrektora ds. rozwoju biznesu The Marketing Store, wybór Carlsberga jest dowodem na znaczącą rolę agencji BTL w działalności na rynku mediowym.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,