Przetargi

Sante wybierze agencję do obsługi full service

Producent wyrobów śniadaniowych przygotowuje short-listę.

Firma Sante prowadzi przetarg, w którym wybierze agencję do obsługi ATL, BTL i social media, wynika z naszych informacji. Szczegóły konkursu nie są znane.

W ubiegłym roku firma prowadziła kampanię reklamową produktów z udziałem Agnieszki Maciąg. Za kreację odpowiedzialny był wtedy dział marketingu Sante, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediapol.

Oferta firmy zawiera ponad 100 pozycji produktowych obejmujących produkty śniadaniowe, sojowe, otręby, kasze i ziarna, cukier trzcinowy, batony i ciasteczka owsiane, sól morską i niskosodową oraz masło orzechowe. Produkty firmy obecne są niemal we wszystkich dużych sieciach handlowych oraz lokalnych supermarketach. Marka Sante jest obecna również na rynkach w Wielkiej Brytanii, na Litwie, w Estonii, Szwecji, Austrii, Islandii oraz na Bliskim Wschodzie.