Kraj

Studio 2x2 autorem kampanii rocznicowej powstania warszawskiego

Twarzą kampanii zostali sami warszawiacy.

Studio 2×2 przygotowała koncepcję kreatywną kampanii promującej obchody 69. rocznicy powstania warszawskiego. W tym roku twarzami kampanii zostali sami warszawiacy. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi warszawiaków na temat obchodów oraz zapoznanie ich z wydarzeniami im towarzyszącymi, które przygotowało Muzeum Powstania Warszawskiego. – Do kampanii postanowiliśmy wykorzystać prosty i zarazem bardzo bliski młodemu człowiekowi nośnik, jakim jest T-shirt. Chcielibyśmy zaangażować warszawiaków w akcję społeczną, która będzie polegała na robieniu sobie i swoim kolegom fotografii w koszulkach ze znakiem Kotwicy Polski Walczącej. Za tło plakatów posłużyły nam zdjęcia współczesnej Warszawy, mówiąc tym samym, że nasze miasto się zmienia, ale pamięć o powstaniu pozostaje – powiedział Wojciech Staniewski ze Studia 2×2.

Kampania zostanie zrealizowana na nośnikach outdoor oraz w mediach społecznościowych.