M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grey wygrywa przetarg Allegro.pl

Katarzyna Kacprzak | 18 lipca 2013, 06:00

Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt traci budżet.

Grey Group wygrała przetarg na komunikację reklamową Allegro.pl. Oprócz Polski agencja będzie odpowiedzialna za tworzenie komunikacji dla wybranych krajów Europy Środkowo-Wschodniej w kanałach takich jak TV, internet, radio, print, outdoor oraz urządzenia mobilne.

Zwycięską agencję Allegro wyłoniło w rezultacie trwającego dwa miesiące i złożonego z dwóch etapów procesu przetargowego. Współpraca pomiędzy Grupą Allegro i Grey Group będzie miała charakter stały.

Serwis Allegro jest liderem w branży zakupów internetowych w Polsce. Obecnie e-commerce stanowi około 5 proc. całego handlu detalicznego, ale według prognoz w ciągu trzech najbliższych lat udział ten stanie się od 3 do 4 razy większy.

Do tej pory Allegro.pl obsługiwała agencja 180heartbeats + Jung v. Matt. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , ,