M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Proama wykorzystuje Skype'a do kontaktów z klientami

Dorota Pośpiech | 18 lipca 2013, 06:00

Dzięki wprowadzeniu nowego systemu połączenia ze Skype'a są obsługiwane jak tradycyjne kontakty telefoniczne.

Proama uruchomiła Skype'a jako kolejny kanał komunikacji z klientami. Dzięki integracji systemu contact center SAP BCM połączenia trafiają bezpośrednio do ogólnopolskiego oddziału obsługi klienta firmy Proama i są obsługiwane jak standardowe kontakty telefoniczne. Dzięki temu systemowi jest również możliwe wykorzystanie Skype'a do masowych kontaktów.

- Zależało nam, aby Skype był kolejnym kanałem komunikacji z klientem, podobnie jak telefon czy e-mail - mówi Bogumił Perzyna, dyrektor sprzedaży w Proamie.

Integrację systemów przeprowadziła firma Finnsoft, partner SAP.

Czytaj więcej na temat: , , , ,