Kraj

Adexon wprowadza bardziej precyzyjne targetowanie

Reklamy kierowane są do osób o konkretnych intencjach zakupowych lub reprezentujących wybrane branże.

Sieć reklamowa wykorzystująca technologię RTB – Adexon oferuje nowe, zaawansowane targetowanie audience. Bazuje ono na bieżącej analizie ponad 18 mln cookies, na podstawie której powstaje blisko 9 mln profili użytkowników. Dzięki temu reklamy emitowane na powierzchniach dostępnych w sieci mogą być precyzyjniej kierowane, nie tylko do odbiorców o określonym wieku, płci czy zainteresowaniach, ale również do osób o konkretnych intencjach zakupowych lub reprezentujących wybrane branże. Danych do targetowania dostarcza Data Exchanger – polska data management platform.

– W maju i czerwcu prowadziliśmy testy i zrealizowaliśmy kilka kampanii z wykorzystaniem danych od Data Exchanger. Kampanie realizowane z ich użyciem mają średnio o ponad 60 proc. wyższe wskaźniki CTR niż kampanie realizowane na tych samych powierzchniach, ale bez zastosowania targetowania audience – objaśnia Łukasz Skawiński, szef sprzedaży agencyjnej Adexon.