Zagranica

Studenci przygotują kolejną edycję "Campaign for Freedom" w USA

W Stanach Zjednoczonych rusza kolejna kampania społeczna poruszająca problematykę wolności. To już trzecia kampania z cyklu "Campaign for Freedom" przygotowywana...

W Stanach Zjednoczonych rusza kolejna kampania społeczna poruszająca problematykę wolności. To już trzecia kampania z cyklu “Campaign for Freedom” przygotowywana przez Advertising Councill po ataku terrorystycznym na USA 11 września 2001 r. Kampania ma zachęcać Amerykanów do zastanowienia się nad pojęciem wolności. Jeden ze spotów zatytułowany “Głuche uszy” stara się odpowiedzieć na pytanie: “Jak wyrażasz swoją wolność?”. Kampania została przygotowana przez grupę studentów z Adcenter działającego w ramach Virginia Commonwealth University, którymi opiekuje się prof. Rick Boyko, wcześniej prezes i chief creative officer agencji reklamowej Ogilvy & Mather. Działania obejmują reklamę telewizyjną, radiową i prasową. Przygotowania nadzorował Mike Hughes, chief creative director w agencji reklamowej Martin Agency. (“BrandRepublic”)