Kraj

Nivea zapewnia o sukcesie swoich działań

Firma informuje, że swoimi działaniami zainteresowała 25-tysięczną publiczność.

Nivea zapewnia o sukcesie swoich działań
Jak zapewnia Nivea, działania firmy pod hasłem “Pielęgnuj bliskość z Nivea” w formie eventów w pięciu miastach Polski skupiły wokół działań organizatorów 25-tysięczną publiczność. 

Pierwsze działania ruszyły 25 maja i stawiały na pielęgnowanie rodzinnej bliskości. Akcje promocyjne były realizowane m.in. w Olsztynie (dla mieszkańców został ustawiony wielki prysznic dla ochłody), Katowic (m.in. ślizgawki wodne w parku), we Wrocławiu – wielka akcja puszczania baniek mydlanych. W Poznaniu firma zorganizowała wspólne śniadanie na trawie, a w Gdańsku – budowanie zamków na piasku.

Akcji towarzyszyły rozległe działania marketingowe 360 stopni: ambient, nośniki zewnętrzne: citylighty, billboardy, niestandardowe OOH, kampania reklamowa w prasie, w internecie i telewizji. Od 25 do 13 lipca w loterii konsumenckiej można było wygrać nagrody. W czerwcowe weekendy w ośmiu największych centrach handlowych w Polsce Nivea udzielała porad kosmetycznych i dermatologicznych. 

Projekt “Pielęgnuj bliskość z Nivea” realizuje agencja Tequila, za kreację odpowiada DraftFCB + Ad Fabrika, za zakup mediów – dom mediowy MEC. Działania w social mediach prowadzi agencja Lubię To, PR – Alert Media Communications. Projekt w całości realizowany jest przez Niveę lokalnie. O strategii działań informowaliśmy w serwisie z 23 maja (MMP24 z 23 maja).