M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

KGHM współpracuje z Grey Group i Millward Brown

Katarzyna Kacprzak | 23 lipca 2013, 06:00

Po raz pierwszy KGHM Polska Miedź i KGHM International przejdą kompleksowy audyt i badania w zakresie wizerunku.

KGHM rozpoczął realizację programu budowy i umacniania swojej pozycji jako czołowego globalnego producenta, kontrahenta i pracodawcy. Pod hasłem "Rozwińmy markę, rozwińmy skrzydła” w spółce ruszył program aktualizacji wizerunku.

Konsorcjum realizujące projekt zostało wybrane w wyniku przetargu. W jego skład wchodzą dwaj globalni gracze: agencja reklamowa Grey Group oraz instytut badawczy Millward Brown. KGHM współpracuje również z agencją interaktywną Possible, KW43, firmą zajmująca się zagadnieniami brand design, SGS, firmą specjalizującą się w kwestiach CSR, inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji, Solski Burson-Marsteller, polskim biurem agencji PR, oraz MediaComem, domem mediowym.

Po raz pierwszy w historii KGHM Polska Miedź i KGHM International przejdą kompleksowy audyt i badania w zakresie wizerunku zarówno wśród pracowników różnych szczebli, jak i wśród wybranych zewnętrznych grup docelowych. Efekty prac zaprezentowane zostaną w grudniu tego roku.




Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,