Zagranica

Omnicom tworzy trzecią markę mediową

Omnicom Group jest w trakcie tworzenia nowej agencji obok istniejących już OMD i PDH.

Omnicom Group (OG) chce uruchomić trzecią agencję mediową, która miałaby konkurować z OMD i PHD.

Według doniesień OG jest w trakcie poszukiwania potencjalnego szefa nowej agencji wśród kadry kierowniczej wyższego szczebla z całej branży reklamowej.

Grupa jest dopiero na początku procesu i na tym etapie nie jest jeszcze pewne, czy Omnicom zdecyduje się na całkowicie nową markę, czy na przeorganizowanie jednej z już istniejących agencji.

Jeśli doniesienia się potwierdzą, znaczyłoby to, że Omnicom podąża śladami Publicis Groupe, która ostatnio przeobraziła dom mediowy Spark w trzeciego konkurenta Starcomu i MediaVest. Podobne działania podjęła Interpublic Group, tworząc BPN obok istniejących Initiative i UM.


(M&M Global)