Kraj

Lajkonik wprowadza nowość i wesprze ją kampanią

Rewersy otrzymają marketingowe wsparcie na przełomie sierpnia i września.

Lajkonik wprowadza nowość i wesprze ją kampanią
Lajkonik wprowadza nowość w swojej kategorii słonych przekąsek. Jak przekonuje firma, Rewersy to innowacyjne połączenie dwóch tekstur oraz smaków. Produkt pojawił się na półkach sklepowych w czerwcu, a komunikowany jest na razie przez microsite, za którego przygotowanie odpowiada Artflash Interactive. Na dedykowanej stronie internetowej layout wzmocniony jest zabiegiem parallax scrolling, który ma wciągać użytkownika w grę barw, tekstur i kolorów. Strona ma akcentować uniwersalny i ponadpokoleniowy charakter produktu przez ukazanie różnych okazji konsumenckich jak piknik w parku czy spotkanie z przyjaciółmi.

Na przełomie sierpnia i września produkt otrzyma silniejsze wsparcie marketingowe w mediach. Dotychczas nowość jest wspierana w Facebooku, w którym zebrał ponad 10 tys. like’ów.