Łączny przychód spółki za III kwartał 2013 (okres od 1 kwietnia do 30 czerwca 2013) wzrósł o 10,5 proc. do poziomu 1142 mln funtów, co jest spowodowane wzrostem liczby miejsc oferowanych pasażerom o 3,6 proc.
Całkowity przychód na miejsce wzrósł o 6,1 proc. przy stałych kursach walutowych i o 6,7 proc. według danych raportowanych, osiągając poziom 61,44 funtów. Do wzrostu przyczyniła się optymalizacja sieci połączeń i inicjatywy wdrażane w celu zwiększenia przychodów, m.in. kampania „europe by easyJet”, efektywne zarządzanie przychodami oraz korzystne warunki panujące na rynku.
Współczynnik obłożenia miejsc wyniósł 88,2 proc., tj. o 0,9 p.p. mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Zmiana ta jest spowodowana innym terminem świąt wielkanocnych, czyli tydzień wcześniej niż w 2012.
Liczba przewiezionych pasażerów wzrosła o 2,6 proc., osiągając poziom 16,4 milionów. Koszt na miejsce bez uwzględnienia kosztów paliwa wzrósł o 4,5 proc. (przy założeniu stałych kursów wymiany walut) oraz 6,6 proc. według danych raportowanych. Powyższy wzrost jest spowodowany przewidywaną coroczną podwyżką cen opłat lotniskowych w głównych portach lotniczych, szczególnie w Hiszpanii i we Włoszech, oraz większymi niż prognozowane zakłóceniami. Linia EasyJet zawarła umowy ramowe na zakup do 2022 nowych samolotów, co pozwoli na dalszą realizację założonych celów strategicznych.