Kraj

Starcom awansuje w zestawieniu Recmy

MEC, Starcom i MediaCom w czołówce największych domów mediowych w Polsce.

MEC, Starcom i MediaCom Warszawa otwierają zestawienie budżetów za 2012 r., wynika z nowego raportu Recmy. Rok temu na drugiej pozycji był MediaCom Warszawa. Z najnowszych analiz firmy badawczej obroty MEC wyniosły 400 mln euro (rok wcześniej 318 mln euro). Starcom osiągnął obroty na poziomie 307 mln euro (301 mln euro w 2011 roku), natomiast wielkość obsługiwanych budżetów przez MediaCom Warszawa jest na tym samym poziomie co rok wcześniej – 301 mln euro.

W top 10 znalazły się także: ZOG – 211 mln euro, Media Direction OMD – 200 mln euro, Mindshare – 196 mln euro, PHD Media Direction – 139 mln euro, Carat – 127 mln euro, Havas Media – 119 mln euro, i OMD – 116 mln euro.

W zestawieniu sieci i grup domów mediowych pierwszy jest Starcom MediaVest, następnie MEC i OMD. Liderem globalnego zestawienia również jest Starcom MediaVest, który umocnił się na tej pozycji, wyprzedzając OMD i ZenithOptimedia.