1 sierpnia legenda hip-hopu Run DMC zderzy się ze światową gwiazdą muzyki elektronicznej A-Trakiem, aby stworzyć współczesny hymn pod hasłem “Unite all originals”. Tak rozpoczyna się globalna kampania Adidas Originals na sezon jesień-zima 2013.
Muzyka to nie wszystko, dlatego fani z całego świata będą mogli zjednoczyć się z Run DMC w interaktywnym wideo. Każdy będzie mógł sterować postaciami muzyków umiejscowionymi w scenerii Nowego Jorku. Używając głosowych komend oraz dodając odpowiednie wizualizacje, będzie można wpływać na ostateczny wygląd filmu z efektami specjalnymi i animacjami.
Działania marketingowe wspierające kampanię w Polsce będą prowadzone w oparciu o zróżnicowane kanały komunikacji, jak prasa lifestyle’owa, telewizja, kino i internet, z naciskiem na kanały społecznościowe. Spoty będzie można zobaczyć w telewizji w kanałach muzycznych, jak MTV i Viva, oraz przed seansami kinowymi sieci NAM i Multikino w dziesięciu największych aglomeracjach w Polsce.
Kampania “Unite all Originals” to jedna z pierwszych w Polsce kampanii reklamowych w Twitterze, która wykorzystuje tweety sponsorowane wyświetlane na profilach lifestyle’owych magazynów i portali, takich jak: viva.pl, activist.pl czy mtv.pl. Także użytkownicy serwisu muzycznego Spotify mogą obejrzeć spoty wideo z muzyką Rev Run i D.M.C. Różnorodne formaty reklamowe są emitowane także w serwisach online związanych z modą, stylem i trendami. To pierwsza tak kompleksowa kampania marki Adidas Originals w Polsce.
Za przygotowanie i koordynację kampanii we wszystkich mediach odpowiedzialny jest dom mediowy Carat. Działania reklamowe będą prowadzone do 31 września.