Kraj

Adidas ruszy z bardzo dużą kampanią marki Originals

Działania marketingowe wspierające kampanię w Polsce będą prowadzone w oparciu 
o zróżnicowane kanały komunikacji, jak prasa lifestyle'owa, telewizja, kino i internet, 
z naciskiem na kanały społecznościowe.

Adidas ruszy z bardzo dużą kampanią marki Originals
1 sierpnia legenda hip-hopu Run DMC zderzy się ze światową gwiazdą muzyki elektronicznej A-Trakiem, aby stworzyć współczesny hymn pod hasłem “Unite all originals”. Tak rozpoczyna się globalna kampania Adidas Originals na sezon jesień-zima 2013.

Muzyka to nie wszystko, dlatego fani z całego świata będą mogli zjednoczyć się z Run DMC w interaktywnym wideo. Każdy będzie mógł sterować postaciami muzyków umiejscowionymi w scenerii Nowego Jorku. Używając głosowych komend oraz dodając odpowiednie wizualizacje, będzie można wpływać na ostateczny wygląd filmu 
z efektami specjalnymi i animacjami.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FLDXtQ4XdRfc%23at%3D141%22%7D
Działania marketingowe wspierające kampanię w Polsce będą prowadzone w oparciu 
o zróżnicowane kanały komunikacji, jak prasa lifestyle’owa, telewizja, kino i internet, 
z naciskiem na kanały społecznościowe. Spoty będzie można zobaczyć w telewizji w kanałach muzycznych, jak MTV i Viva, oraz przed seansami kinowymi sieci NAM i Multikino 
w dziesięciu największych aglomeracjach w Polsce.

Kampania “Unite all Originals” to jedna 
z pierwszych w Polsce kampanii reklamowych w Twitterze, która wykorzystuje tweety sponsorowane wyświetlane na profilach lifestyle’owych magazynów i portali, takich jak: viva.pl, activist.pl czy mtv.pl. Także użytkownicy serwisu muzycznego Spotify mogą obejrzeć spoty wideo z muzyką Rev Run i D.M.C. Różnorodne formaty reklamowe są emitowane także w serwisach online związanych z modą, stylem i trendami. To pierwsza tak kompleksowa kampania marki Adidas Originals w Polsce.

Za przygotowanie 
i koordynację kampanii we wszystkich mediach odpowiedzialny jest dom mediowy Carat. Działania reklamowe będą prowadzone do 31 września.