M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Leo Burnett wygrywa obsługę Coors Light

( red. ) | 30 lipca 2013, 06:00

Po tym jak firma zerwała umowę z BBDO, promocją Coors Light zajmie się agencja Leo Burnett.

Obsługę jednego z najpopularniejszych w Kanadzie piw przejmuje Leo Burnett. Coors Light zakończyła współpracę z BBDO, po tym jak agencja zdobyła budżet konkurencyjnej marki Bud Light.

Molson Coors, właściciel Coors Light, konkuruje z producentem Bud Light, Anheuser-Busch InBev na wielu międzynarodowych rynkach, m.in. w USA. Zgodnie z badaniami Euromonitor International w Kanadzie Coors Light jest drugi na liście najlepiej sprzedających się piw z 11,75 proc., zaraz za Budweiserem (13,2 proc.).

Leo Burnett's Arc Worldwide (LB) z siedzibą w Chicago obsługuje w USA takie marki, jak: High Life, Keystone Light i Foster's. Agencja LB należała do Publicis Groupe, a BBDO do Omnicomu. Po fuzji holdingów właścicielem obydwu agencji jest Publicis Omnicom Groupe.

(Ad Age)


Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,