Kraj

Michał Krygier dyrektorem marketingu marek Knorr i Amino

Na stanowisku zastąpił Małgorzatę Dziubałę. Z właścicielem marek - koncernem Unilever - jest związany od 10 lat.

Michał Krygier został nowym dyrektorem marketingu kategorii produktów kulinarnych. Będzie odpowiedzialny za całość działań marketingowych marek Knorr i Amino. Na stanowisku zastąpił Małgorzatę Dziubałę.
Były kierownik ds. marketingu kategorii lodów (marki Algida, Magnum, Carte d’Or) z firmą Unilever jest związany ponad 10 lat. W tym czasie zdobył doświadczenie dzięki pracy m.in. w dziale finansów i sprzedaży, a także uczestnictwu w dwuletnim projekcie w krajach bałtyckich. Na nowym stanowisku będzie raportował bezpośrednio do wiceprezesa ds. marketingu w Polsce i krajach bałtyckich – Deepaka Subramaniana.
 
Z kolei Maciej Seliński został nowym kierownikiem marketingu kategorii produktów kulinarnych. Zastąpił na tym stanowisku Annę Sambor. Będzie odpowiedzialny za działania marketingowe dot. fiksów, przypraw, zup, bulionów oraz sosów marek Knorr i Amino. Doświadczenie zdobywał w dziale sprzedaży jako kierownik ds. rozwoju klienta. Na nowym stanowisku będzie raportował do Krygiera.