Kraj

Serce i Rozum mają ponad 2 mln fanów w Facebooku [wideo]

Z tej okazji przygotowano specjalną produkcję wideo, w której Serce i Rozum m.in. kpią z gwiazd występujących w spotach marki Play.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FZj8tnVKBSQY%22%7D
Fan page Serca i Rozumu, brand heros Orange, przekroczył liczbę 2 mln fanów w Facebooku. Jest to pierwsza w Polsce strona brandowa, której udało się przekroczyć tę granicę.

Serce i Rozum zostali wymyśleni 15 marca 2010 r. przez agencję Publicis, z którą Orange współpracuje do tej pory. Dwa tygodnie później został stworzony fan page, za który odpowiada agencja Lemon Sky (wówczas Adv.pl). W tym czasie posty Serca i Rozumu zebrały 2,7 mln lajków, 244 tys. komentarzy, 271 tys. udostępnień, a ich filmy w YouTube wyświetlono ponad 41 mln razy. 

Największymi profilami w Facebooku pod względem liczby fanów poza Sercem i Rozumem są strony Playa (1,852 mln) i Orange Polska (1,573 mln).