Kraj

K2 Media zdobywa nowe budżety

Agencja zajmie się m.in. wsparciem online'owym marki Atlas.

K2 Media wspomoże działania online marki Atlas, producenta materiałów chemii budowlanej. Firmy podpisały umowę na czas nieokreślony. W ramach współpracy K2 Media poprowadzi działania z zakresu performance marketing, m.in. kampanię afiliacyjną oraz działania z zakresu SEM i SEO. Agencja będzie też odpowiadała za przygotowanie kreacji reklamowych. Umowa obejmuje również współpracę projektową z zakresu planowania i zakupu mediów internetowych.

Producent chemii budowlanej nie jest jedynym nowym klientem pozyskanym przez K2 Media w ostatnim czasie. Agencja nawiązała również współpracę z producentem drewnianych okien i drzwi Stolbud Włoszczowa oraz producentem urządzeń dla elektroenergetyki, firmą ZPUE SA. Dla tych klientów agencja zrealizuje działania SEO i audyt optymalizacyjny stron.