Zagranica

AMV/BBDO wygrało wart 100 mln USD budżet LetsBuyIt.com.

Londyński oddział Abbott Mead Vickers/BBDO zwyciężył w przetargu na obsługę, szacowanego na 100 mln USD, globalnego budżetu szwedzkiej firmy LetsBuyIt.com....

Londyński oddział Abbott Mead Vickers/BBDO zwyciężył w przetargu na obsługę, szacowanego na 100 mln USD, globalnego budżetu szwedzkiej firmy LetsBuyIt.com. Jest to firma zajmująca się sprzedażą różnych artykułów za pośrednictwem Internetu. Ceny oferowanych przez tę firmę produktów są uzależnione od tego, jak wielu klientów deklaruje chęć kupna danego wyrobu. Im klientów jest więcej, tym cena finalna jest niższa. W przetargu tym brały również udział londyńskie oddziały BMP DDB Needham oraz Ogilvy & Mather. Pierwsza ogólnoeuropejska kampania ma zostać przygotowana przez AMV/BBDO pod koniec stycznia. LetsBuyIt.com. operuje już w krajach skandynawskich, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Jej najpoważniejszymi konkurentami są firmy amerykańskie.