Kraj

Cosmopolitan Cosmetics stworzyło zespół dla marek P&G, zmiany personalne w firmie

Cosmopolitan Cosmetics Polska zakończyło budowę zespołu, który zajmie się opieką nad luksusowymi brandami zapachowymi Procter & Gamble Prestige Beaute, nad...

Cosmopolitan Cosmetics Polska zakończyło budowę zespołu, który zajmie się opieką nad luksusowymi brandami zapachowymi Procter & Gamble Prestige Beaute, nad którymi firma przejęła opiekę. Polska jest jednym z dwóch krajów, w których Cosmopolitan Cosmetics zajmie się dystrybucją i marketingiem marek P&G Prestige Beaute (m.in. Hugo Boss, Lacoste, Valentino, Yohij Yamamoto i Jean Patou). Współpraca pomiędzy firmami wynika z umowy podpisanej między P&G i Wellą (P&G jest także większościowym udziałowcem Welli). Cosmopolitan Cosmetics w 100 proc. należy do Welli. Nowym zespołem pokieruje Jolanta Szamocka, wcześniej category manager marek prestige w Cosmopolitan Cosmetics Polska. W skład tej grupy wejdą również: Bogdan Kula, dyrektor sprzedaży (wcześniej area sales manager Cosmopolitan Cosmetics Polska, marki z grupy bridge), Magdalena Niciejewska-Wiwatowska, brand manager (wcześniej brand manager dla perfumeryjnych marek P&G w Diparlux), Adrianna Wisińska, junior brand manager, Magdalena Kocew i Paulina Markiewicz jako doradcy handlowi. Jednocześnie wprowadzono kilka zmian personalnych w strukturze Cosmopolitan Cosmetics. Dariusz Puławski objął funkcję dyrektora sprzedaży marek bridge, Iwona Trzeciak została area sales managerem na region Polski centralnej marek bridge. Zastąpiła ona na tym stanowisku Dariusza Sarotę, który awansował na funkcję dyrektora sprzedaży marek prestige Cosmopolitan Cosmetics. Zbigniew Kubik objął stanowisko area sales managera na region Polski południowej marek bridge. Obsługą public relations połączonych brandów Cosmopolitan Cosmetics i P&G Prestige Beaute zajmą się Maciej Farski (będzie odpowiedzialny za marki prestige) i Justyna Rymkiewicz (będzie odpowiedzialna za brandy bridge oraz La Prairie i Juvena). Procter & Gamble wkrótce podejmie decyzję, który z domów mediowych zajmie się obsługą mediową brandów Cosmopolitan Cosmetics. Obecnie Cosmopolitan Cosmetics współpracuje z domem mediowym Star Media, natomiast obsługą mediową P&G zajmuje się MediaCom Warszawa. Wybrana firma zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla wszystkich brandów Cosmopolitan Cosmetics i P&G Prestige Beaute. Cosmopolitan Cosmetics zajmuje się sprzedażą i marketingiem m.in. takich marek zapachów luksusowych jak: Gucci, Rochas, Dunhill, Trussardi, Montblanc, Gabriela Sabatini, Naomi Campbell, Mexx. (JD)