Kraj

Ogilvy wspiera Wioski Dziecięce

Tegoroczną kampanię Stowarzyszenia przygotowała agencja Ogilvy & Mather. Do akcji przyłączyli się operatorzy Orange, T-Mobile Polska, Play i Plus.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FS0_LVmeolXU%22%7D
Rusza kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, którą od strony kreatywnej przygotowała agencja Ogilvy & Mather Advertising. Nie jest to pierwsza akcja stowarzyszenia, którą wspiera Ogilvy.
 
”Powrót do szkoły” ma pomóc w zebraniu pieniędzy na wyprawki do szkoły dla dzieci znajdujących się pod opieką Wiosek SOS. Kampania prowadzona jest pod hasłem “Dzieci, które wstydzą się biedy, wolałyby zniknąć”. Spoty reklamowe ukażą się w TVP i TVN oraz w kinach Cinema City. Akcja obejmie też prasę, radio i internet.
 
Wsparcie finansowe akcji odbywa się za pomocą serwisu SMS, dlatego do kampanii przyłączyli się operatorzy Orange, T-Mobile Polska, Play i Plus.

SOS Wioski dziecięce to forma opieki zastępczej, która ma wyeliminować w Polsce domy dziecka. Idea opiera się na tworzeniu rodzin mieszkających na wspólnym terenie. Rodziny składają się z osieroconych dzieci i “rodziców” lub “mam”, którzy dobrowolnie zechcą podjąć się wychowania grupy dzieci. Polski oddział należy do Stowarzyszenia SOS Kinderdorf International działającego w 132 krajach.