Kraj

Filip Berendt deputy creative directorem Tribal DDB

Kolejne zmiany w strukturach agencji.

Filip Berendt przeszedł z DDB do Tribal DDB i objął stanowisko deputy creative directora. Wraz z nim do Tribala dołączył jego kolega z teamu – Kasper Bajon – copywriter.

Filip Berendt podczas swojej kilkunastoletniej kariery w branży reklamowej pracował dla agencji DDB Warszawa i Saatchi & Saatchi, gdzie współtworzył kampanie dla takich marek, jak m.in.: LOT, Tyskie, Lipton, Grolsch, Łowicz, Pilsner, Allianz Bank, Amnesty International, Toyota, Żywiec.

Kasper Bajon w DDB pracuje od lipca 2011 r. Współtwórca kampanii dla m.in. PLL LOT “Naszym horyzontem jest przyszłość” czy Tyskie – “5 stadion”.

– Różnica pomiędzy światami ATL i digital coraz bardziej się zaciera, a klienci oczekują zintegrowanych, kompleksowych rozwiązań spójnych ze strategią budowy marki. Pojawienie się w zespole Filipa Berendta, osoby z kilkunastoletnim doświadczeniem w budowaniu największych polskich marek, pomoże nam w poszerzeniu perspektywy i spektrum działania – mówi Michał Rutkowski, managing director Tribal DDB.