Kraj

Partnerami promocji PepsiCo zostały TV4 i dziennik "Fakt"

Frima PepsiCo rozpoczęła drugą odsłonę kampanii wykorzystującej celebrieties "Dare for more", ruszyła też kolejna promocja sprzedaży Pepsi. Tym razem głównym...

Frima PepsiCo rozpoczęła drugą odsłonę kampanii wykorzystującej celebrieties “Dare for more”, ruszyła też kolejna promocja sprzedaży Pepsi. Tym razem głównym motywem akcji jest muzyka, poprzednia promocja wykorzystywała motywy piłkarskie. Kampania telewizyjna obejmuje spoty z udziałem Britney Spears, Beyonce i Pink oraz Enrique Iglesiasa. W zakresie działań BTL 4 lipca br. rusza promocja SMS. Konsumenci, wysyłając kody z opakowań, mają szansę wygrać nagrody, m.in.: sprzęt muzyczny, firmowe gadżety, kupony upoważniające do ściągania muzyki z serwisu iplay.pl oraz nagrody pieniężne po 10 tys. zł. Łącznie marketer przygotował około 50 mln sztuk opakowań promocyjnych, a suma wartości nagród wynosi ponad 330 tys. zł. Kampanie ATL realizuje agencja NoS/BBDO, media kupuje i planuje dom mediowy Media Direction OMD, a za obsługę akcji SMS odpowiada firma Axel Springer Kontakt. Partnerami projektu promocyjnego są TV4 i dziennik “Fakt”, które m.in. prezentują listy nagrodzonych konsumentów. Akcja promocyjna będzie trwać do końca sierpnia br. (TW)