Zagranica

Diageo pomaga nieznanym markom

Globalny producent alkoholi przeznacza 15 mln funtów na wsparcie dla niekomercyjnych marek alkoholowych. Marketer wprowadza też na rynek nowy produkt.

We współpracy z londyńskimi specjalistami z inkubatora biznesu Independents United Diageo tworzy sześciomiesięczny program wsparcia dla młodych i aktywnych przedsiębiorców rynku spirytusowego o nazwie Distill Ventures.

Distill Ventures zaoferuje od 150 do 200 tys. funtów dla maksimum pięciu kandydatów. Program ma wesprzeć nowe marki spirytusowe, które dopiero zaczynają istnieć na rynku. Promowany na razie w Wielkiej Brytanii projekt pojawi się także w Berlinie, Warszawie, Madrycie i Kopenhadze.

Dodatkowo Diageo wprowadza na rynek nowy produkt Baileys Chocolate Luxe, który ma być pierwszym na rynku połączeniem prawdziwej belgijskiej czekolady z alkoholem. Nowy alkohol stworzył Anthony Wilson, syn jednego z twórców marki Baileys Original Irish Cream’s, Steve’a Wilsona.

Na kampanię nowego produktu, która pojawi się w październiku, producent przeznaczył 5,5 mln funtów.

(Marketing Magazine)