Kraj

Volkswagen The Beetle z ulicznymi koncertami w Warszawie

Gitarzysta Kuba Frydrych w nietypowej akcji promocyjnej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4AvNscEWpsM%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Volkswagen Group Polska zorganizował nietypową promocję swojego nowego modelu, The Beetle. Bywalcy popularnych warszawskich lokali mogli posłuchać ulicznych koncertów nadawanych z samochodu.

Autorem rockowych solówek był Kuba Frydrych, który podłączał swoją gitarę do systemu audio Volkswagena The Beetle i dawał improwizowane minikoncerty. Akcja marketingowa miała nawiązywać do charakteru marki The Beetle, który z kultowego garbusa stał się sportowym autem.

Akcję zorganizowała agencja Just, wsparciem PR zajął się Dobocom.