Kraj

Hochland idzie na grzyby

Firma wprowadza nowy ser w krążkach i zapowiada kampanię.

Hochland idzie na grzyby
Firma Hochland od kilku miesięcy aktywna w mediach i regularnie poszerzająca portfolio wprowadza na rynek nowość – sery topione w krążkach z dodatkiem grzybów. Krążki będą dostępne w sprzedaży od września pod nazwą Grzybobranie.

Według firmy sery topione w krążkach to rozwijająca się subkategoria, zgodnie z szacunkami ekspertów warta rocznie prawie 110 mln zł, która jest trzecią subkategorią serów topionych i stanowi 20 proc. udziałów sprzedaży wartościowej, a rozwija się w skali wzrostu 8 proc. rocznie.
Hochland Grzybobranie w krążkach ma wpisać się w jesienny sezon – to miks trzech wariantów smakowych: z borowikami, z kurkami i z pieczarkami.

Wprowadzeniu Hochland Grzybobranie w krążkach do sprzedaży będzie towarzyszyło wsparcie marketingowe, działania PR i aktywności w punktach sprzedaży. Firma na razie nie ujawnia szczegółów swoich działań.