Zagranica

Trik marketingowy Sharapovej

Gwiazda tenisa na czas US Open chce zmienić nazwisko na Sugarpova, aby wypromować swoją firmę cukierniczą.

Rosyjska tenisistka zamierza zmienić nazwisko na “Sugarpova” w związku z promocją wyrobów cukierniczych własnej marki.

Sharapova chce złożyć wniosek do Sądu Najwyższego na Florydzie, aby na czas US Open oficjalnie widnieć jako Sugarpova. Posunięcie ma na celu promocję sprzedawanych w Selfridges (Wielka Brytania) słodyczy Quirky, Cheeky i Flirty.

Chwyt reklamowy jest różnie oceniany przez ekspertów. Steve Martin, dyrektor M&C Saatchi Sport & Entertainment, wykpił pomysł, uznając go za tani, marketingowy chwyt, który koliduje z wizerunkiem Sharapovej jako sławnej i szanowanej tenisistki. Według niego, nawet jeśli Rosjanka zmieni formalnie nazwisko, nie wiadomo, czy zostanie to potraktowane poważnie.

(Brand Republic)