Drosed, firma specjalizująca się w produktach z drobiu, rozbudowuje swoją ofertę pasztetów. W sklepach obok Pasztetu Podlaskiego pojawiły się Tradycyjne Rarytasy. Na rynku będą dostępne trzy smaki: Smarowidło Szlachetne, Pasztet Wyborny i z Gęsią. Producent przekonuje, że stawia na nowoczesne opakowanie w słoiku z nakrętką, która ma pozwolić zachować pasztetom dłużej świeżość.
Pasztety z gamy Tradycyjne Rarytasy dostępne są w słoikach o pojemności 200 g. Sugerowana cena detaliczna to 4,89 zł.
Dla nowych pasztetów Drosed planuje wsparcie w punktach sprzedaży, m.in. degustacje i animacje oraz materiały POS. Firma nie chce udzielić informacji, jaka agencja odpowiada za kreację i realizację działań promocyjnych. Drosed pod koniec kwietnia wystartował z ogólnopolską kampanią Pasztetu Podlaskiego (MMP24 z 30 kwietnia), a w połowie lipca promował swoje produkty w nadmorskich miejscowościach (MMP24 z 11 lipca).