Kraj

Marcin Gortat w kampanii Asusa

Producent sprzętu IT rozpoczyna nowe działania marketingowe.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FW3g88K64VF4%26feature%3Dc4-overview%26list%3DUUQ_70rHZOHENsADgTu6NyIA%22%7D
Asus w ramach nowej komunikacji pod hasłem “Asus 
i Ty” ogłasza konkurs dla fanów ultrabooków i urządzeń mobilnych. Obok gadżetów główną nagrodą jest podróż do USA na mecz NBA w towarzystwie Marcina Gortata. Aktywacja wspierana jest kampanią outdoorową oraz promocyjną w sieci i w Facebooku.

Działania będą promowane kampanią billboardową i promocyjną w serwisach tematycznych onet.pl oraz za pośrednictwem fan page’a marki i nośników outdoorowych. Za kreację wizualną, materiały POS oraz spot odpowiadają agencje Sputnik oraz GPD, obsługą interactive zajmuje się Wide Open.