Przetargi

Bacardi-Martini pracuje z Brand Connection i XRS Nowe Media

Spółka Bacardi-Martini Polska wybrała dom mediowy Brand Connection do obsługi swoich działań mediowych. Przetarg rozpoczął się w kwietniu i poza...

Spółka Bacardi-Martini Polska wybrała dom mediowy Brand Connection do obsługi swoich działań mediowych. Przetarg rozpoczął się w kwietniu i poza zwycięzcą brało w nim udział 2 nieujawnionych z nazwy konkurentów. “Szukaliśmy domu mediowego, który ma międzynarodowe podłoże i o dużym potencjale negocjacyjnym. Z drugiej strony chodziło nam o to, by nasz budżet był dla niego ważny” – mówi Arkadiusz Trela, dyrektor ds. marketingu w Bacardi-Martini Polska. Brand Connection to dom mediowy powiązany sieciowo z Initiative Warszawa w ramach globalnej grupy Interpublic Group of Cos. Wcześniej planowanie i zakup mediów dla Bacardi-Martini Polska obsługiwał dom mediowy Starlink, z którym umowa wygasła w marcu br. Działania reklamowe dla marki Bacardi prowadzi agencja reklamowa Abovo, natomiast marka Martini jest obsługiwana przez agencję reklamową Hossa. W czerwcu firma wybrała także agencję reklamową XRS Nowe Media, która będzie obsługiwać markę wina musującego Martini Asti. Wcześniej tą marką nie zajmowała się żadna agencja. Z wygraną agencją konkurowały jeszcze trzy, ale spółka nie ujawnia ich nazw. Kontrakt został podpisany na okres do marca 2005 r., ale jeśli agencja się sprawdzi, to niewykluczone, że umowa zostanie przedłużona. “XRS Nowe Media zaoferowała nam ciekawe pomysły i ciekawe podejście do działań promocyjnych dla Martini Asti” – mówi Arkadiusz Trela. Aktualnie trwają prace nad działaniami promocyjnymi dla Martini Asti i szczegółowe założenia bedą znane za blisko 2 tygodnie. Fullserwisowa agencja XRS Nowe Media powstała kilka miesięcy temu. Specjalizuje się w działaniach związanych z nowymi mediami, ale realizuje też kampanie w innych mediach. (PU)